Kompleksisen trauman aiheuttama rakenteellinen dissosiaatiohäiriö(kö)?

tiistai 2. tammikuuta 2018

Milloin tapahtui mitäkin?

Tästä eteenpäin muistiinpanoni ovat tosi sekavia. Niistä on vaikeaa muodostaa blogitekstiä. Olin hirveän vihainen kaikille. Miksei heistä kukaan hakenut mua pois sairaalasta? Samalla surullinen ja pettynyt ja kaiken kukkuraksi psykoosissa. Mutta psykoosissa ollessani kirjoitin silti tapahtumia ylös. Multa löytyy päivämäärätkin milloin sairaalassa tapahtui mitäkin.

Jari...
...mua väsyttää.
...miksi sä jätit mut yksin? 

30.10.17 O ja klemmareiden metsästys
31.10.17 Ensimmäinen romahdus töissä, ilta R:n ja M:n luona.
1.11.17 Äitini soitti ambulanssin. Yö sairaalassa.
4-5.11.17 E ja äiti soitti ambulanssin. Yö sairaalassa. Luulin olevani työnjohtajani Arno.
7.11.17 Oli aika psyk.polilla. Ilmoittauduin tiskillä, istuin noin 2h aulassa neuloen villasukkaa ja tekstiviestejä naputellen. Lähdin kotiin, kun kukaan ei tuntunut kaipaavan mua.
8.11.17 Äiti soitti ambulanssin. Siitä seurasi neljän päivän tarkkailu enkä päässyt puolisoni hautajaisiin 11.11.17 sairaalan takia.
Olin siinä sairaalassa 8 päivä kunnes
16.-20.11.17 Mut siirrettiin toiseen sairaalaan.
20.11.17 He sanoivat etteivät pärjää mun kanssa ja heittivät takaisin lähtöpisteeseen.
21.11.17 Siirto lopulliseen osastoon ja eri sairaalaan.

Tämän jälkeen muistikirjassani on teksti: "Jumala. Sä et ehtinyt auttaa miestäni. Auttaisitko sä mua selivämään tästä?" 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen vain ihminen. Olethan sinäkin?