Kompleksisen trauman aiheuttama rakenteellinen dissosiaatiohäiriö(kö)?

keskiviikko 3. tammikuuta 2018

Miksette te tulleet?

Arno. S ja M. Heitä olen sairaalassa psykoosissa ollessani odottanut odottanut ja odottanut... S kävi muutaman kerran mutta sitten, kun hän ei enää ollutkaan toinen virallinen lähiomaiseni niin hänkin lopetti käymästä. Se kaikki kävi S:lle liian raskaaksi, hän yritti kyllä olla tukenani - kiitos hänelle siitä mutta... Miksei kukaan tullut hakemaan mua pois vaikka itkin ja pyysin ja anelin... kaikki vaan sanoivat, että olen liian sairas...
No, niin kai olinkin. Mutta en olisi tarvinnut kuin rauhan ympärilleni, sen kysymystulvan oli loputtava niin heiltä kuin minultakin. Mun ei annettu rauhassa surra, oli talo ja oli mieheni lähiomaiset joihin sekosin. Liikaa ihmisiä, liikaa kysymyksiä. Liikaa kaikkea uutta.

Uusi työ lähinnä vituttaa. Olin eilen jo valmis jäämään sairaslomalle mutta hammasta purren tänään uudestaan. Vitutti koko päivä ja vituttaa mennä sinne huomenna. Miksi yhteiskunta on rakennettu niin, että vain työssäkäyvä ihminen on hyvä ihminen? Jos jäisin tahallani työttömäksi niin olisin kaikkien silmissä luuseri. Antaa nyt ajan vähän kulua, ehkä se helpottaa.

Muistiinpanoni sairaalasta 9.11.17 on edelleen sekavaa sekoilua. mm:

"Seko öli tarkoitus tänään? Saada suositukset ja nukkua lääkkeiden kanssa? Antakaa nyt vittu mun puhelin takaisin! Vittu heti! TÄÄLLÄ SAIRAALASSA. Olen noin 6-7min edelleä aikataulusta. Taidan mennä röökille nyt! Vittu nyt heti saatana !! 
Psyk sh on lukenut tämän. Nimeltään AK. Jos nimi on sama kuin n. 15v sitten niin tämä ei ole enää yhtään kivaa. Ja nyt muistin menneisyydestäni hoitajan nimeltä AK mutta se ei ole sama. Vihasin häntä. Sori toinen AK... Anteeksi. 
Tään mennessä Arno ja äiti kälättää puhelimessa. Arno on ehkä tuomassa mulle nyt jotain lappuja. M ja R ovat kotona menossa nukkumaan. Te haluatte minun vain nukkuvan. Ja minä ne suositukset."

(S) tai Arno. Missä vitus te olette? Otin juuri äsken iltalääkkeen psykoosiepäilyn takia.
Vitun äiti.
Vittu mä puhun sille vasta muuton jälkeen.
U:akaan ei vielä naurata yhtään.

Ahaa. Eli äitini ei siis vieläkään tiedä. Hyvä niin. Mutta mun täytyy päästä oikeesti hautajaisiin. Vittu tuu jo. Mua alkaa oikeesti vituttaa. Pioneeriä tarvittais taas. Ja taas. Ja taas."

Niin. Olen vain halunnut epätoivoisesti suositukset työnjohtajaltani tulevaisuuttani ajatellen. En saanut niitä. Ei vittu. Musta alkaa tulemaan katkera.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen vain ihminen. Olethan sinäkin?