Kompleksisen trauman aiheuttama rakenteellinen dissosiaatiohäiriö(kö)?

maanantai 1. tammikuuta 2018

Psykoosissa

Tästä eteenpäin omat muistiinpanoni ovat sekavia, olinhan sairas. Sairaala oli ottanut puhelimeni ja kaikki yhteydenpitolaitteeni ulkomaailmaan ylilääkärin käskystä.
Ai, että miten vihaankaan sairaalamaailmaa. Olin tarkkailussa 4 päivää jonka jälkeen musta tehtiin pakkohoitopäätös. Sitä jatkui pitkälti toista kuukautta.

9.11.17 On päivä jolloin olen kirjoittanut silloisen olotilan joka pätee vielä nytkin. Mulla oli ikävä miestäni ja tuntui, että kaikki tahallaan ymmärtävät mut väärin. Olen kirjoittanut "vittuun kaikki mieheni lähiomaiset. Mies. Vitun Mies. Mies, tule auttamaan, tule jo... Mä en pärjää niiden kanssa enää. Mutta mä olen nyt ajojärjestelijä. Sä olisit musta kulta niin ylpeä nyt! Olosuhteet pois lukien..."
Tahtoisin vieläkin kertoa miehelleni miten selvisin siitä kaikesta. Sekoilusta. Sairaudesta. Psykoosista. Olisiko mies nyt musta ylpeä?

Tuona päivänä olen myös kirjoittanut muistivihkoon äidilleni kirjeen. Jota äitini ei ikinä ole saanut. Helvetin hyvä niin.
"Äiti, nyt sinä jo toivottavasti ymmärrät tämän jälkeen miksi tämä kaikki oli niin vitun tärkeää.

Tarvitaan klemmareita jotta saan kiinnitettyä noita omia muistilappuja tähän väliin. Ensin suunnittelin ostavani mutta sitten aloin miettimään, että en jaksa lähteä niiden vuoksi kauppaan. Sitten aloin miettimäään, että jo nyt on saatana, jos meiltä ei klemmareita löydy. Sitten aloin miettimään tuota tilpehöörikaaappia ja aloin etsimään niitä klemmareita. Lopputulos on se, että yksi hylly kaappia siivottu. Mieheni passi löytyi siltä hyllyltä. Se täytyy toimittaa kalelle. Niitä klemmareita mulla ei ole vieläkään.
Nyt mä jatkoin sitä klemmareiden etsimistä. Tuli vastaan tämmönen. Mikä tää on? Ah, pankkikirja. Okei, mä pistän tän toistaseks talteen. Nyt mä tarvin edelleen niitä tekstiviestejä kaiken kiireen keskellä. Ok äiti? 
Nyt mä tarvin edelleen niitä klemmareita. Jatkan etsimistä. S ja Arno tulee kello 13, 18, 20, 19? R:n mies auttaa mua muuttamaan (auto 11.11) Kuminauhoja löytyy muttei niitä klemmareita. Hitto. Kaikenmaailman tomaatinsiemeniä muutei niitä klemmareita. Aurinkorasvaakin on vielä marraskuussa. 
Mut hei, nyt mä löysin tämän vihon ! Tämä onkin ollut hukassa monet kerrat kuluneen viikon vuoksi ja nyt tämä tällä hetkellä auttaa mua muistamaan ! MAALI ! 
Nyt täytyy käydä röökillä. Sitten se Arno ja S (ehkä) tuleekin.
Kävin röökillä. 
Tuossa huomasin, että vasta nyt Arno on vasta mukanani samalla matkalla kohti tulevaisuuttani. Haista Arno vittu tätä lukiessasi. Oho. Minä siis. Ja psyk sh äitini. 
Jatketaan nyt yhdessä. Se se. S ja Arno. Tai vielä tässä kohtaa S ja R:n aviomies. 

... mua alkaa pikkuhiljaa hymyilyttämään. Sekin on ollut hukassa vähän aikaa.
Hei Arnon vaimo. Minä Marya, olen vasta nyt tulossa luoksesi. Kohta pitäisi ratsuväen tulla minun luo. Siispä jatkan tätä sinulle Arno, R:n aviomiehen, sen apinan avulla. Hän on juuri nyt tällä hetkellä vain ja ainoastaan R:n aviomies. Hei M. Kiva nähdä taas. Missä sä olet ollut? Mulla alkaa olla kiire puolisoni hautajaisiin. Haista äiti vittu tässä kohtaa ! 
Vain minä ja Arno jatketaan tästä kohtaa. Suksi äiti nyt vittuun kartaltani. Juuri nyt vittu heti.
Kiitos. Enkä toista kertaa pyydä. En vittu varmasti. Koska nyt mulla on pari klemmaria. P voi tässä kohtaa juuri nyt suksia vittuun tässä kohtaa päivää. Kiitos klemmareista.
Minä, Marya, en ole paha ihminen. Mutta nyt mulla on klemmareita. Mutta täällä sairaalassa oli eilen kuulemma joku tietokoneflippaus. Oletko M kuullut sellaisesta mahdollisuudesta ikinä? Minä en. Mutta lööpit toissapäivänä eli tiistaina kertovat mulle siitä kaikesta enemmän.
Vasta nyt.
Vitun Arno ja S. Teidän vuoro juuri nyt on vain lähteä tulemaan yhdessä. Ok? Ok? Ja hei taas Arnon vaimo. Varastan miehesi takaisin juuri nyt. Hetkeksi .... 

M siis auttaa mua muuttamaan. Vitun apina tässä kohtaa. Mutta voit vasta nyt hypätä kyytiini. Mutta vain, jos sitä ikinä tarvitset. 
Arno kävi juuri nyt vaihtamassa renkaat. Kello on nyt siis 19:30? 9:50? 15:15? Sun työpäivä tänään on siis ohi ollut jo monesti. Haista Arno vittu. 

Tervetuloa siis matkalle kohti tlevaisuuttani sinä Arno. M. S. Ja E. Sissi jää juuri nyt kotiin lepäämään. Mun surutyöni on juuri nyt lopussa. 

Arno nyt. Alan oikeasti kaipaamaan jo sinuakin Miksikö? Koska äitini lukee tekstiviestejä juuri nyt alhaalta ylöspäin....
Lähtekää nyt vittu tuleen jo. Äitini on jo asettanut minut Maryan 4:n päivän tarkkailuun ja .... MUTTA ! Ah. Nyt tiedänkin. Vanha pioneeri. Et ehkä sinä mutta joku läheisistäsi. Minä Marya, en ole paha ihminen. Teillä alkaa oleen jo kiiire. Sinä ja vaimosi. No niin. Riittikö jo? Tälle iltaa? Vittu Riittikö häh? Väliaika ohi. Ok?
Hyvä, jo tässä vaiheessa iltaa. Aamua. Sun Arno tärkeimmäksi tänään siis jäi hoitaa hänet. Se tein minä itse ja hän luulee nyt itse olevansa sairastunut psykoosiin. Nyt mulla lkaa Arno tulla kiire taas. Haista vittu. Iltapalaa en syönyt. 

Mulla on klemmareita. Arnolla kotini vara-avaimet. Äiti? Missä on oma vitun äitini? Vittu.
Ah. Löysinpäs sinut taas. E kävi juuri nyt Sissin kanssa ulkona. Uskon jo nyt, että hän ei ole tulossa mukaani kohti tulevaisuuttani joka vittu on juuri nyt tällä hetkellä tämä vihko. GOAL !! Haistakaa M:n kanssa vittu. Tässä kohtaa vasta tosin. Arnosta tiedän nyt jo seuraavaa: Hänen isänsä on kuollut. Hänen tyttärensä on tehnyt itsemurhan. Hänen lähiomainen on äitinsä. Tai vaimonsa. Bingo ! Arnon veli saattaa asua Kuopiossa. U. U:n tytärpuolen nimi on Anni. Vittu mä selvitin sen ihan itse ! Nyt jo tätä iltaa. 
Tulkaa nyt vittu jo. 
Mieheni tärkein paperi on tämä vihko. Voi kuinka hän olisikaan musta jo ylpeä. Lue ääneen tähän asti!

Tulkaa nyt vittu jo ! 
... koska viimeistään tänään mun täytyy olla jo Kuopiossa. Kiitos Arno tähän asti. Äitini haistelee juuri nyt vittua. Omaansa !!! ja vitun hyvä niin.
ei haista enää 19.12.17 klo 15:19
Kiitos karkeista mutta mua väsyttää. Kuka ne toi? L.
Joko te siis ootte pihassa? Jatketaan matkaa:
Siis:
Nyt mulla on taas klemmareita ja röökiä. 4 askia.
Kotini vara-avaimet ovat Sissin kanssa iltalenkillä isäni luona. Kenellä oikeat vara-avaimet? Oikeat avaimet ovat siis juuri nyt: Arno ja hänen vaimo. Ja S. GOAL !!! Aha ! Vitun S !! Te kaikki muut voitte keskenänne haistaa sen vitun. 

Entäs se tarkkailun purku? Puhelimeni vienti? Nyt viranomaiset voivat haistaa vitun. Ja Arno vittu. Ja se tk:n lääkäri. Haistakaa iso pitkä vittu juuri nyt ! Just saatana nyt !! 
Arno?
Oliko isäsi pioneeri armeijassa`?
Se oli Annin isä. 
Sinun kuollut tyttäresikin löytyi taas.
Kiitos äiti ihan kaikesta vuokseni. Soita tänne vittu nyt heti ! Soititko jo? Jooko äiti? Tässä kohtaa? Mä meen pummimaan röökiä.

Kiitos Arno, kun olet tään mennessä jo puhunut äidilleni puhelua. Jatka sinä siitä eteenpäin. Pioneeri? Vitun U ja Arno. Naurakaa nyt vittu ihan keskenänne. Mua ei naurata vittu yhtään. 

Äiti? Jatketaan me nyt. Mua väsyttää enkä jaksa tätä enää kauaa. Anna jo olla. Tässä kohtaa tätä iltaa. Kiitos M nörttiydestäsi. Uusi työpaikka siitä? Työnjohtaja? 
Tulkaa jo tuomaan se lappu. Nyt vittu heti. Vierailuaika alkaa olla ohi. 

Teatterinäytös alkaa olla ohi. 
On vittu ollut eilisestä asti." 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen vain ihminen. Olethan sinäkin?